Nieuw Seizoen
Het nieuwe seizoen komt eraan, dus hier kan men praten over doelstellingen, spelers enz...
Naar het schijnt mag je als team max. 15 leden inschrijven. Vorig seizoen waren we met 10 ofzo ingeschreven. 6 basisspelers en 4 reserven. Waarvan 1 betrouwbare (Sven) en 2 nutteloze inschrijvingen ( Raf , Youssef en Moustafa). Ik vind dat we dat dit jaar anders moeten aanpakken. Spelers inschrijven die wel betrouwbaar zijn. Maar die wel maar weinig aan de bak zullen kunnen staan. Bv nu met 6 a 7 spelers die alle weken meegaan ( indien ze kunnen) maar dan met een paar spelers zoals Sven die dan eventueel mensen kunnen opvangen mochten we in de problemen komen. Dus het gaat niet om mensen die veel gaan spelen voor de duidelijkheid.
dan spelen we met de basisploeg als vroeger of vertrekt er iemand?
Basis zal deze kern bevatten waarschijnlijk.
Andy, Davy, Helmont, Kenneth, Mathias, Wannes en Wesley
Wie van deze 7 de 6 basisplaatsen elke week gaat invullen is nog niet duidelijk. Ik weet niet hoe dit gaat beoordeeld worden. Wie het best speelt? Wie er komt trainen? een combinatie van beide?
Daar moet de kapitein maar op antwoorden.
ik bedoel iedereen kan een slech moment hebben of effe een paar slechte wedstrijden en training is niet gemakkelijk vor mij dusjah
Ik weet niet hoe de basisopstelling zal zijn, maar als ge speelt gelijk gisteren zult ge wel gene schrik moeten hebben zeker.
time will tell
Hoe zittet nu eigenlijk voor volgend jaar.
Wie is er nu voorman, en wie achterman?
Ben ik just als ik zeg, Mathias, Wannes en ik vanachter. Andy, Davy en Wesley vanvoor. En Kenneth alletwee een beetjen?
Het is voor mij een even groot raadsel hoor. Wat gaat mathias doen? Wat gaat kenneth doen? en wat gaat Wesley doen? Denk dat de rest wel zelfde zal zijn dan dit jaar.